close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie jedzenie. Zbilansowana może łatwo poprawić nie tylko jakość potencji, lecz też płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do całkiem poważnych ubytków selenu. Łatwo go unormować spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny równie ważny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za przemianę testosteronu, ten natomiast wpływa na nasze libido. W chwili nadużywania alkoholu czy palenia papierosów spada poziom cynku, ale łatwo go uzupełnić poprzez potrawy strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niezwykle ważnym składnikiem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza produkcję spermy oraz wydłuża żywotność plemników. Składnik levitra ten bierze udział także w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która wpływa na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeżeli musimy poprawić jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja