indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki bądź zupełne
erekcja
wykluczenie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo dobrej wagi ciała także może negatywnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest silne serce

Postępuj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Ponieważ erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.